Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

FAQ

Het enige model dat momenteel beschikbaar is, is de zwarte versie met transparant effect.

Welke maat moet ik kiezen?

Wij bieden 2 maten aan: 34-38 en 40-44 omdat vrouwen met rondingen ook het recht hebben om sexy te zijn in de winter. U vindt de maattabel op de productpagina.

Wat kan ik van uw producten verwachten?

Wij bieden u de kans om eindelijk een winterpanty te hebben waarmee u zich warm kunt houden zonder dat dit ten koste gaat van de kleding die u wilt dragen.

Zijn je panty’s echt van goede kwaliteit?

Alle materialen die bij de productie van de panty’s worden gebruikt, zijn van hoge kwaliteit. Wij garanderen 14 dagen tevredenheid of uw geld terug. We hebben ook 99% tevreden klanten.

Is er een limiet aan het gebruik?

Nee. Wij maken er een erezaak van u de beste kwaliteit te bieden, zodat u onze producten dagelijks kunt gebruiken.

Hoe plaats ik een bestelling op de site?

Om een bestelling te plaatsen kiest u de gewenste dikte van het binnenste vlies, vervolgens de maat en tenslotte klikt u op de knop “In winkelwagen” onder het product.

Is de online site veilig?

Absoluut. Voor de zekerheid zie je het slotje verschijnen linksboven, in de richting van de zoekbalk.

Welke betalingsmethoden zijn beschikbaar?

U kunt betalen met VISA, Master Card en PayPal.

Hoe kan ik de verzending van mijn product volgen?

Nadat uw bestelling is voltooid, ontvangt u een bevestigingse-mail en vervolgens een e-mail met een traceerlink voor uw pakket. U kunt ook de verzending en ontvangst van uw product volgen in de rubriek “Mijn account”. Als het product is gemarkeerd als geleverd en u hebt het niet ontvangen, neem dan eerst contact op met uw plaatselijke postkantoor. Hiervoor heeft u uw volgnummer nodig. Als het probleem aanhoudt, nodigen wij u uit een klacht in te dienen.

Levert u ook buiten Frankrijk?

Ja, we leveren in Frankrijk, maar ook in België, Zwitserland, Luxemburg en in de hele Europese Unie, maar ook in Canada… De levering is gratis!

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?

Als u een onbruikbaar product heeft ontvangen, stuur ons dan een bericht met een duidelijke foto. Wij sturen u hetzelfde of een ander product, afhankelijk van de beschikbaarheid van de voorraad en de naleving van ons retour- en restitutiebeleid.

Wat als het product niet past?

Als het product niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u te allen tijde per e-mail contact met ons opnemen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Bovendien is onze klantenservice 24/7 beschikbaar om uw vragen te beantwoorden.

Hoe retourneer ik een product?

Raadpleeg ons retourbeleid voor meer informatie.

Ik ben een influencer, kan ik een gratis product ontvangen om op mijn site te promoten?

Als u een partnerschap wilt aangaan in de vorm van een affiliatie, nodigen wij u uit contact met ons op te nemen via onze verschillende netwerken. Wij zullen uw voorstel bestuderen en zo spoedig mogelijk antwoorden.